Jer miris je važan...

Blog

pexels-roman-odintsov-7539840-1
Svijet mirisa
NEUROMARKETING – OSJETILO MIRISA OSJETILO MIRISA Kako bismo bolje razumjeli zašto je miris ima...
Pročitaj više
Mogućnosti primjene i rezultati
MOGUĆNOSTI PRIMJENE I REZULTATI Obzirom na razvoj tehnologije, za mogućnosti primjene aroma marketinga...
Pročitaj više
fashion-shopping
Mirisi koji potiču dobro raspoloženje
MIRISI KOJI POTIČU DOBRO RASPOLOŽENJE Neki od mirisa koji prema istraživanjima i primjenom u praksi...
Pročitaj više
makeup-kit
Odabir mirisa
ODABIR PRIMJERENOG MIRISA U ODNOSU NA ŽELJENI REZULTAT Pri odluci o primjeni aroma marketinga u prodajnom...
Pročitaj više
shopping-trade
Reakcije potrošača na miris
REAKCIJE POTROŠAČA NA MIRIS Hoteli Miris u hotelu je prvo što gost primjećuje pri dolasku na destinaciju....
Pročitaj više
office-groom-tips
Negativne reakcije na primjenu aroma marketinga
NEGATIVNE REAKCIJE NA PRIMJENU AROMA MARKETINGA Planiranje provedbe akcija primjene aroma marketinga...
Pročitaj više
Sljedeće